A

//Jelly Buttons
MJSC Langkawi best !
Friday 9 March 2012 • 01:35 • 0 comments

whohohohohohohoho ! cuti seminggu ! terlepas aku dari penjara tuu . . penjara ? of course laa mjsc . duk situ , ade best , ade bosan . . yang lawak , aku homesick 2 minggu berturut-turut . . menjerit-jerit , menangis-nangis nak balikk . . jauh kann . . sape tak homesick . . budak lelaki pon ade yg nangis dalam locker , budak langkawi yg duduk dekat pon homesick . . aku berhenti homesick pon lepas aku demam 2 hari . . kat sane panas gile ! macam kat mesir ! aku tak tau la berape darjah celcius . . lepas tu aku da start happy sebab ramai kawan yang happykn aku . . banyak aktiviti . . (aku duduk kat blok tanjung malai (TM) , bilik 32 , katil B , dalam bilik ade 4 katil JEE ! means 4 orang laa . . seram kottt ! kelas 102 Einsteinium) <--- tu pon nak bagi tau . . cikgu-cikgu and budak lelaki suke cerite hantu , aku nie da la penakutt . . roommate aku plak semuenyer tido awal , tinggal aku sesowang . . aku selalu lari bilik lain . . heeee ~ best jugak la kat situ . . kawan-2 , boys , warden , teacher , akak-2 senior and abang-2 senior semue sporting ! yang paling aku benci , aku bertambah gemok bile duk situ ! naik 10 kg ! mane tak nyer , sehari makan 6 kali , makan nasi lemak 2 bungkus lepas prep malam , kol 11 . da la penat . . cikgu cakap kitowang nie robot yang diprogramkan . . tak cukup tido , tak cukup rehat . tiap-2 hari tenringat kat family , kawan-2 and ehem-2 . ok arr boleh bawak fone , tak de la rindu sangat , boleh bawak mp3 , tak de arr bosan sangat , boleh bawak camera , boleh bawak lappy (form4 ngan form5 je . .) tiap-2 hari , aku sebut name die dekat 1000 kali , surah al-fatihah , selawat , doa lepas makan , kalau aku sendawa , banyak kali arr . . paling best , waktu sukaneka , macam kanak-2 ribena , akhir sekali , baling telur , baling tepung , simbah air , simbah air pepsi , cikgu yang suroh abang-2 senior kotorkan kitowang , aku dalam kelas , mesti ade je owang yg tido , kadang-2 semue owang skali tido . baju skolah die best , hari ahad , wajib pakai baju warne beige , hari isnin and hari selase warne biru atau warne beige , hari rabu baju kurung bebas , lelaki baju kemeja bebas sebab tu hari koperat , hari khamis baju unit-uniform or baju beige and biru . . semue bende aku nak cite . . da la , kalau aku nak cite semuenyer , samapai esok pon tak habis . . kbye , assalamualaikum .
p/s:mixed storey , tak berape nak paham . .

Simple Girl

Photobucket">>>>
Hello . Welcome to my site . My Name is Nur Atikah . Just Call Me Ika . I'm One Of Abdul Rahim Daughter . I'm 13 Years Young . Every Year , I'll Get Many Wish On 27 April .

Profile
MYSOUL

Rewind



Credits


Template By: Nur Uzma Izzati
BaseCode : Cik Pieqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Ika♥